Najczęściej zadawane pytania
Lakierujecie w dwie godziny, inni w dwa dni – co z jakością ?
Posługujemy się po prostu nowoczesną technologią. Każda warstwa lakieru jest od kilku do kilkunastu minut suszona promiennikiem podczerwieni, co zdecydowanie przyspiesza odparowywanie rozpuszczalnika. Dopiero po całkowitym wyschnięciu nakładamy kolejną warstwę. Jesteśmy pewni naszej jakości, dlatego na każdą naprawę dajemy roczną gwarancję.
Czy lakierowanie miejscowe (SPOT) to naprawa “na pół gwizdka” ?
Zdecydowanie nie. Przy takiej naprawie po prostu ograniczamy się do uszkodzonego miejsca. Po co niszczyć nieuszkodzony lakier?
Czy przy naprawie powypadkowej nalicza się amortyzację na części zamienne ?
Nie nalicza się. Po naprawie samochód ma być w 100% sprawny. Dlatego każdy ubezpieczyciel musi zaakceptować nowe oryginalne części użyte do naprawy samochodu.Dotyczy to napraw z obowiązkowego ubezpieczenia OC sprawcy. Przy naprawach z AC należy zapoznać się z warunkami ubezpieczenia. Część polis dopuszcza naprawę na zamiennikach lub amortyzację części zamiennych. Dlatego przy wyborze polisy AC cena nie powinna być jedynym wyznacznikiem.
Mam szkodę całkowitą – czy mogę naprawić samochód ?
Przy starszych samochodach wystarczy niewielka stłuczka, by wartość naprawy przekroczyła 70% wartości samochodu. Jeśli nie chcemy oddać auta do kasacji, możemy użyć do naprawy tańszych zamienników lub części używanych. Pamiętajmy, że przy szkodzie całkowitej od odszkodowania ubezpieczalnia odliczy wartość wraku..
Dlaczego wszyscy mówią, że co roku powinno się serwisować klimatyzację ?
Ze względu na pleśnie, roztocza, grzyby i inne alergeny – których siedliskiem jest układ klimatyzacji, gdzie mają doskonałe warunki do rozwoju.
Mam rysę po gwoździu – da się to naprawić kredką koloryzującą ?
Niestety nie bardzo. Współczesne lakiery to tysiące odcieni, dodatkowo lakier składa się z kilku warstw. Czy w sklepie mamy do wyboru 3.000 różnych kredek? Gdyby była to prawidłowa technologia naprawy używalibyśmy kredek zamiast pistoletów lakierniczych.